jueves, 26 de mayo de 2011

Expresiones básicas en inglés

No importa
It doesn't matter (It dosent mader)
Es bueno conocerte
Nice to meet you (Nais to mit yu)
Perdón (pidiendo disculpas)
I'm sorry (Aim sorry)
¡Ayuda!
Help! (Jelp!)
¿Dónde está el baño?
Where is the toilet? (Juer is de toilet?)
¿Habla español?
Do you speak spanish? (Du yu espik espanish?)
Yo no hablo inglés
I don't speak english (Ai dont espik inglish)
No entiendo
I don't understand (Ai dont onderstand)
¿Podría hablar más despacio?
Could you speak slower? (Cud yu espik eslogüer?)
Repita por favor
Could you please repeat that? (Cud yu plis ripit dat?)
¿Puedo hacerle una preguna?
Can I ask you a question? (Ken ai ask yu a cueshion?)
¿Me puede ayudar por favor?
Could you please help me? (Cud yu plis jelp mi?
¡Déjame en paz!
Leave me alone! (Liv mi aloun!)
No me toques
Don't touch me (Dont touch me)
Estoy perdido
I'm lost (Aim lost)

He perdido mi bolsa
I have lost my purse (Ai jav lost mai pors)

Estoy enfermo
I'm sick (Aim sic)

Estoy herido
I'm injured (Aim inyurd)

Necesito un doctor
I need a doctor (Ai nid a doctor)

¿Puedo usar su teléfono?
Can I use your phone? (Ken ai yus yor foun?)
¡Ladrón!
Thief! (Thief!)

¡Ayuda!
Help! (Jelp!)

Necesito su ayuda
I need your help (Ai nid yor jelp)

Es una emergencia
It's an emergency (Its an emeryenci)

No hay comentarios:

Publicar un comentario